maanantai 7. tammikuuta 2019

Tällä hetkellä mieleni kantaa minua

Tällä hetkellä olo tuntuu voittamattomalle, melko levolliselle. Enkä tiedä miten se on mahdollista, kun vasta perjantaina pelkäsin kadottavani itseni ja persoonani. Olo on häilynyt laidasta laitaan, mieli ääripäästä toiseen.

Tänään täytyi palata kouluun. Olen yrittänyt selvittää excelin toimintaperiaatteita, mutta onnistunut siinä aika tosi huonosti. Ehkä kouluelämä tasoittaa mieleni heilumista, kun on jotakin mihin turvautua. 

Minä vakuutan itselleni, että selviän kyllä, koulujutuista ja elämästä. Tällä hetkellä siihen on helppo uskoa. 

2 kommenttia:

  1. Minä olen käsittänyt, että tässä elämässä täytyykin kadottaa persoonansa, että voi löytää todellisen itsensä.
    Tuttuja fiiliksiä siis. Hyviä kirjoituksia sulla, kun taas pitkästä aikaa palasin blogiisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, kiva kuulla että olet palannut tänne :) Jollakinlailla varmaan ihmisen tosiaan täytyy kadottaa, jotta voisi löytää.

      Poista