maanantai 4. maaliskuuta 2019

Pirteän väriset kynnet

Olen koittanut nähdä positiivisuuksia elämästä. Koska onhan niitä, kaikesta huolimatta. Koska ei pelko ja ahdistus voi mitenkään olla vallitsevaa ja pysyvää. Olen pakottanut itseni kirjoittamaan kolme hyvää asiaa päivästä. Aloitin eilen joten lista ei vielä ole järin pitkä, mutta aion jatkaa tätä. 

Olen rauhoittanut itseäni, sanonut että ennenkin olen pelännyt ja sitten taas ollut pelkäämättä. Olen sanonut, että ei se hetkessä tapahdu, että täytyy antaa itselleen aikaa. Täytyy joka päivä koittaa pidentää sitä hetkeä, kun ajatukset on kontrollissa ja olo hyvä. Uskon, että se on mahdollista. Kyllä mieltäkin voi sillä tavalla treenata vahvemmaksi.

Huomenna lähden maalta kaupunkiin, niin sanotusti. Lajittelen mainoksia, käyn vähän terapioimassa itseäni. Tänään lakkasin kynnet vaaleanvihreällä ja violetilla. Ajattelin niiden tuovan kevätmieltä ja iloa. Ainakin ovat pirteän väriset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti