keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Todellinen rakkaus ei voi ketään hiljaa laittaa luopumaan haaveistaan, sillä täytyy uskaltaa elää vaikka rakastaa

Me ollaan aika erilaisia. Minä voisin olla loputtomasti vain paikallani, tekemättä oikeastaan mitään facen tai instan selailua kummempaa. Sinä taas kaipaat menoa ja meininkiä, mieluummin teet jotakin kuin vain olet.

En silti pidä erilaisuuttamme huonona asiana.

Sinä saat minutkin liikkeelle useammin, kanssasi olen kokenut sellaisia asioita joita en koskaan olisi yksin uskaltanut edes haaveilla kokevani. Minä taas olen opettanut sinulle ettei aina tarvitse olla niin kovassa liikkeessä, että joskus on ihanaa vain nauttia pitkistä aamuista siinä toisen kainalossa.

Ja kun sinä kerta toisensa jälkeen lähdet työreissuille, minä koitan muistaa sen kuinka tarvitset elämääsi liikettä. Kuinka minä taas nautin elämästäni kun saan ihan vain olla kotona. Kyllä sinä sieltä taas tulet takaisin kotiin ja pidät minua turvallisessa kainalossasi ja liikkeessä olon jälkeen jaksat rauhoittua viereeni ihan vain olemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti