sunnuntai 27. marraskuuta 2016

Vain tissien tähden

Tissiviikko hämmentää minua sinänsä, että eikös tämä ollut enemmänkin naisille tarkoitettu kampanja. Silti minä en huomannut sen edes olevan olemassa omassa Facebookissani tai instassani, kun taas se miehisempi osapuoli totesi että eihän sitä voinut olla huomaamatta.
Kampanjan perustajien mukaan sukupuolittavaa kieltä pitäisi välttää ja muillakin kuin naisilla voi olla tissit. Ei tämä siis olekaan mikään naisten juttu pelkästään, ymmärtäähän sen sitten että miehillä on uutisvirta tissejä täynnä. Tärkeintä on kuulemma, että tissiviikko voimauttaa ja tuo lisää itsevarmuutta olla oman kehon kanssa niin kuin parhaalta tuntuu. En sitten tiedä miksi sen itsevarmuuden pitäisi lähteä tisseistä, itsellä se tulee ihan vain tuolta sisältä.

Tissiviikosta tuli mieleeni tämä pari vuotta sitten kirjoitettu tissiteksti. Olkoon tämä siis jonkinlainen takaisinheitto, sinne jonnekin vähän nuoremman minun mielenmaisemaan. Allekirjoitan kyllä tuon tekstin vielä nykyäänkin, mitäs sitä hyvästä tissikateudesta luopumaan.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Helmikuu 2015

Viime päivinä olen kauhistuttanut ja järkyttänyt itseäni tisseillä, kyllä luitte oikein.
Eihän tisseissä mitään vikaa ole, mutta tarvitseeko niistä tehdä julkisia.
Itkettää kaikkien niiden vielä ihan vauvaiässä olevien puolesta joiden mielestä puolialastomat kuvat on ihan okei, toisaalta löytyy niitä kuvia myös niiltä joita en enää voi vauvaikäisiksi sanoa koska ovat minuakin vanhempia.

Olenko nyt vain sitten vanhanaikainen ja valitan turhasta, tissithän on ihan luonnollinen ruumiinosa. Ainakin huomasin, että tästäkin tissien piilossa pysymisestä voi olla montaa mieltä kun erään miespuolisen henkilön kanssa keskustelin. Lähinnä se jäi minun tehtäväkseni olla järkyttynyt siitä, mihin maailma onkaan menossa.

Ehkä olen vain kateellinen kun itse en koskaan moisia kuvia pystyisi edes ottamaan, en näillä tisseillä paljoa lähtisi edes koittamaan.
Tissikateus, sitähän se varmasti ja erittäin todistettavasti on jos toivoisin että vaatteet pysyisi naisilla ja tytöillä paremmin päällä, eikä tissejä ja paljasta pintaa ainakaan ihan tietoisesti tarvitsisi esitellä.

Nyt olen sanonut etten itse koskaan pystyisi sellaisia kuvia ottamaan. Yleensä kun sanon että en koskaan menee vain hetki ja siellähän minä olen muiden mukana. Odotetaan siis vain hetki, niin postaan instaan ja ehkä tännekin ihan vain pelkkiä tissikuvia.
Tissit kunniaan ja esille, jeij!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti