keskiviikko 31. tammikuuta 2018

Voiko intuitioon luottaa?

Toisinaan ja joissakin asioissa minulla on hyvin vahva intuitio. Se ohjaa tekemään valintoja, ja on todella vaikeaa toimia sitä vastaan. Toisinaan olen yrittänyt, koska jos intuitio estää hakemasta esimerkiksi jotakin työpaikkaa, on helppoa ajatella että en vain luota itseeni tarpeeksi tai en halua joutua pois mukavuusalueeltani. Niin kuin juuri nyt tällä hetkellä, olen jättämässä työpaikkahakemuksen tekemättä, koska minulla on hyvin vahva intuitio siitä ettei minun kuulu hakea kyseistä paikkaa. Ei vaikka se olisikin oman alan hommia ja eihän hakemisesta koskaan mitään haittaa ole, mutta silti. 

Kaikkein vaikeinta on oman vahvan tuntemuksen selittäminen muille, koska kuulostaahan se nyt ihan hölmölle jättää hyviä mahdollisuuksia välistä sen takia että sattuu nyt vain tuntumaan sille. Mutta ehkä sitä ei edes voi selittää järjellä, se kun on vain se jostakin todella syvältä kumpuava tunne. 

Ja minä aion luottaa siihen tunteeseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti