maanantai 1. elokuuta 2016

Kutsu mua pöytälaatikkorunoilijaks

Jos minun käskettäisiin kertoa itsestäni ihmiselle, joka ei vielä tunne minua en haluaisi korostaa työttömyyttäni, ikääni tai mitään mikä on kirjoitettu normeihin.

Sen sijaan minä kertoisin, että tykkään olla ihmisten ympäröimänä, mutta en huomion keskipisteenä.
Lempieläimeni on pupu ja kalakeiton kanssa tekee aina mieli syödä suolakurkkuvoileipiä.
Juon kahvia yleensä liian monta kupillista päivässä, ja myös niin myöhään illalla että menetän yöuneni.
En oikeastaan tiedä mistä ihmiset puhuvat kun he puhuvat Game of Thronesista, mutta olen kyllä lukenut Juha Itkosen uusimman romaanin.

Kertoisin, että tykkään kirjoittaa mustekynällä paperille, ja pöytälaatikostani löytyy ihan oikeasti vihkollinen tarinoita ja runoja. Että mielestäni on tärkeää tietää mihin kohtaan kirjekuorta liimataan postimerkki ja mihin kohtaan kirjoitetaan osoite. Että tämä maailma on muuttunut vähän hulluksi ja ennen, kun en vielä maailmasta mitään ymmärtänyt, kaikki oli paremmin.

Niin minä sanoisin.

2 kommenttia:

  1. Siulle ois taas yksi kiva haaste miun blogissa :)

    http://tiiankirjakammio.blogspot.fi/2016/08/liebster-award-tunnustushaaste.html

    VastaaPoista