lauantai 21. tammikuuta 2017

Minä ja tulevaisuus

Minua pyydettiin miettimään tulevaisuuttani, kirjoittamaan paperille asioita mitä toivoisin elämässäni tapahtuvan.

Hyviä hääpäiviä olisi; 18.8.2018, 19.9.2019, 21.8.2021

Sellainen on minulle kovin vaikeaa, yrittää nähdä elämäänsä monta vuotta eteenpäin. En aina oikein jaksa nähdä edes huomiseen, tai ensi viikkoon.

Mahdollinen unelmakoti; talo, jossa olisi leveät ikkunalaudat joilla istuskellessaan voisi lukea, kirjoittaa, ja juoda kahvia.

En laske ajatuksiani tulevasta unelmiksi, vaan ennemminkin sellaisiksi hassuiksi ohimeneviksi ajatuksiksi joista ei ehkä koskaan synny mitään sen suurempaa.

Matkakohteita käytynä; Venetsia, Rooma, Times Square.

Minä vain luotan siihen, että elämä kantaa. Että kaikki meistä päätyy jonnekkin. Että jonain päivänä minä vain tiedän olevani perillä. 

Mieluisia lasten nimiä olisi; Pihla Inkeri ja Niilo Antero.

Luotan siihen, että löydän paikkani maailmassa. Ompa se nyt sitten lopulta minkälainen tahansa, kunhan vain on minunnäköiseni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti