perjantai 5. helmikuuta 2016

Kyllä minä niin mieleni pahoitin...

...kun aamulla lähetin söpöilytekstiviestin poikaystävälle ja sillä ihan samaisella minuutilla hän muisti minua faceviestillä. Kyllä meni siinä hyvä tekstiviesti hukkaan ja tuntui hölmöltä kun niitä viestejä sitten oli joka tuutissa vastailtavana. En minä tällaista telepaattista yhteyttä pyytänyt, ihan pelkkää poikaystävää vain.

...kun sain vihdoin uuden kaipaamani tietokoneen. Kyllä jäi vanha ihan mukiinmenevä kone nyt toimettomaksi. Hyvin sillä vielä pystyi kommunikoimaan, vaikka eihän se enää pitkään aikaa edes pysynyt päällä ilman virtajohtoa. Kyllä on turhaa tämmöinen, kun uudessa koneessa akun kesto on 7h ja blogia voi kirjoittaa vaikka junassa. Kuka sitä konetta nyt niin kauan käyttää yhtäjaksoisesti kuitenkaan?

Kyllä minä siitäkin kovin mieleni pahoitin, kun aamulla hissistä astui iloinen nuori nainen joka moikkasi reippaasti sen yleisen mumistun tervehdyksen sijaan. Kyllä ei saa enää missään olla rauhassa.

Voisinkohan minä taas vaihteeksi lopettaa tämän älyttömän mieleni pahoittamisen, kyllä minä niin mieleni pahoitin kun taas mieleni pahoitin. Toisinaan olen ihan uskomaton.

2 kommenttia:

  1. Mielen pahoittaminen on kyllä ärsyttävää, mutta ihanan hassusti kirjotettu tää! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos! :) Joo tää oli vähän tämmöinen kun pakko oli naureskella taas omalle käytökselle. Joskus on vaan noita päiviä että kaikki hyvätkin jutut kääntyy omassa päässä huonoiksi :D

      Poista